Prekių grąžinimas/keitimas

www.ugiprijuostes.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Prekės gali būti grąžinamos būdu, kurį susitaria Pardavėjas ir Pirkėjas.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@ugiprijuostes.lt

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@ugiprijuostes.lt

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1) Prekės užsakymo numerį;
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
3) Prekės pakuotės nuotrauką;
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

 

Pažeista siunta

Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Mūsų svetainė naudoja slapukus, siekiant padaryti, kad mūsų e-parduotuvė būtų kiek įmanoma patogi Jums. Prašome susipažinti su mūsų privatumo politiką. plačiau

Šioje svetainėje yra naudoajmi slapukai, kad turėtumėte geriausią įmanomą naršymo patirtį. Jei ir toliau naudositės šia svetaine arba spustelėsite "Sutinku" žemiau, mes laikysime, kad Jūs sutinkate su Privatumo politika ir slapukų naudojimu.

Uždaryti